استاندارد های طراحی سالن تنیس
نوشته شده توسط : زپو

 استاندارد های طراحی سالن تنیس


تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است.
که اصطلاحا به آن راکت میگویند . بازیکن با این راکت، توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده‌ است.
این ورزش ابتدا در انگلیس و بیشتر میان اشراف‌زادگان و ثروتمندان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی زبان رفت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود. به دلیل تجهیزات گران‌قیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، هنوز هم تنیس به عنوان یکی از ورزش‌های گران‌قیمت شناخته می‌شود.
تنیس یکی از ورزش‌های المپیک است. در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گویند تا از ورزش دیگری بنام تنیس شاهی که در سالن و در زمینی با ابعاد متفاوت بازی می‌شود و همچنین تنیس روی میز (که در برخی کشورها با نام پینگ پنگ) متمایز گردد. بازی تنیس در ابتدا بدون راکت و با دست خالی و پس از آن با دستکش انجام می‌شد.

تصویر
بخش مشخصاتحجم فایل : 1.13 مگابایتفرمت فایل : wordتعداد صفحات: 4 صفحهمنبع :معمآرک
رمز عبور : نداردبخش آموزشبرای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نماییددرخواست ها و سوالات خود را در بخش نظرات و یا تماس با ما مطرح نماییدبسیاری از سوالات و درخواست های کاربران در قسمت نظرات پاسخ داده شده استبرای انتشار آثار معماری خود در سایت از بخش تماس با ما در ارتباط باشید

خرید و دانلود  استاندارد های طراحی سالن تنیس






:: برچسب‌ها: طراحی سالن تنیس , استانداردهای طراحی سالن تنیس , معماری سالن تنیس , زمین تنیس , مطالعات معماری طراحی زمین تنیس , طراحی مجتمع ورزشی , استانداردهای معماری ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: